Wczytuję dane...
Dostawa i płatność

Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera DPD*

Kurier DPD  - przelew na konto 12,99 zł

Kurier DPD - za pobraniem - 12,99 zł

Kurier DPD - paleta - 159,90 zł 

Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera InPost

Paczkomaty -13,99

Przesyłka powyżej 300 zł DOSTAWA GRATIS na terenie Polski

Koszt przesyłki pokrywa kupujący

Wystawiamy faktury VAT

*Uwaga: Zamówienia hurtowe na pilniki (niezależnie od kwoty zamówienia) - każda paczka do 30 kg - 12,99 zł

W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu.

Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (karton rozerwany, zalany, wgnieciony, oklejenie paczki taśmą kurierską DPD) :

 - Klient ma obowiązek spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. oraz zrobić zdjęcia! Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym ! Jeśli nie zostanie spisany protokół a  klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.

- Klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy.

Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych,

a Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest uszkodzony, wówczas Klient ma obowiązek zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki poprzez formularz  

https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

a następnie skontaktować się z Nami drogą e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego treścią ,(kopia e-mail otrzymana od Działu Obsługi Klienta DPD) w celu rozpatrzenia reklamacji. Prosimy o dołączenie zdjęć uszkodzeń oraz kartonu.

Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!