Wczytuję dane...
Koszty wysyłki

Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera DPD

Kurier przedpłata 12,99
Kurier za pobraniem 12,99
Paczkomaty 13,99


Przesyłka powyżej 300 zł DOSTAWA GRATIS na terenie Polski.
Koszt przesyłki pokrywa kupujący.
Wystawiamy faktury Vat.
Czas realizacji może ulec zmianie do 5 dni roboczych.

W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu.

Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji przydatnych w przypadku pojawienia się problemów z dostawą wykonaną przez firmę kurierską.

Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia:
- klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy 
- klient może spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym Jeśli nie zostanie spisany protokół a klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami,reklamacji nie możemy uznać. 
Za uszkodzenia widoczne z zewnątrz uznaje się: zamoczenie, wgniecenie, rozerwanie, oklejenie paczki czerwoną taśmą DPD, itp.
Jeśli karton jest wgnieciony, rozerwany, zalany, należy spisać protokół z kurierem od razu przy doręczeniu.
Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych,
klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest zniszczony, wówczas klient ma 7 dni na zgłoszenie uszkodzenia firmie DPD
(najbezpieczniej zgłosić to od razu po otwarciu paczki).
Klient powinien skontaktować się z DPD i spisać protokół, który następnie przesyła do nadawcy paczki(ATP).
Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać.