Reklamacje

 

Reklamacje prosimy zgłaszać niezwłocznie od otrzymania przesyłki.

W formie:

  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: support@inter-group.eu ;
  • pisemnej na adres: INTER GROUP SP. Z O.O. ul. Robotnicza 70 D 53-608 Wrocław;
    Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    · dokładny opis uszkodzenia oraz okoliczności stwierdzenia usterki,
    · kopię dokumentu (faktury/paragonu),
    · dane osobowe i adres uprawnionego z gwarancji,
    · żądanie uprawnionego z gwarancji.

Towar prosimy odsyłać z wypełnionym formularzem reklamacji (do pobrania TUTAJ ).

 

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.

Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom, reklamacje są rozpatrywane jak najszybciej. W przypadku konieczności serwisowania urządzenia, urządzenie odsyłane jest do producenta. Czas naprawy to 28 dni roboczych.

Okres gwarancji rozpoczyna się od momentu wystawienia dokumentu zakupu na wybrany przez Państwa produkt. Gwarancja obejmuje wszystkie wady produktu, które ujawnią się natychmiast po otrzymaniu i przez cały okres gwarancji. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem lub uszkodzeniami mechanicznymi.

 

 

UWAGA!

Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji przydatnych w przypadku pojawienia się problemów z dostawą wykonaną przez firmę kurierską.

W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu.

Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (karton rozerwany, zalany, wgnieciony, oklejenie paczki taśmą kurierską) :

– Klient ma obowiązek spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym ! Jeśli nie zostanie spisany protokół a klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.

– Klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy.

Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych,

a Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest uszkodzony, wówczas Klient ma obowiązek zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki uzupełniając formularz:

– dla paczek wysłanych firmą DHL – https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html

– dla paczek wysłanych firmą InPost – https://inpost.pl/protokol

–  dla paczek wysłanych firmą DPD – https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zloz-reklamacje/

a następnie skontaktować się z Nami drogą e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego treścią (kopia e-mail otrzymana od Działu Obsługi Klienta DHL/InPost) w celu rozpatrzenia reklamacji.

Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!

Twój koszyk ()