Sposoby i Koszty Dostawy

 

 

Koszty przesyłki za pośrednictwem DPD

DPD – Pickup / Automaty paczkowe – 11,99 zł

 

Koszty przesyłki za pośrednictwem ORLEN PACZKA

ORLEN PACZKA – przelew na konto – automaty paczkowe, stacje ORLEN, kioski RUCH, punkty partnerskie – 10,99 zł

ORLEN PACZKA – za pobraniem – tylko dla zamówień do 400 zł brutto – kioski RUCH – 13,99 zł

 

Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera DHL

Kurier DHL – Punkt POP – 10,99 zł

Kurier DHL  – przelew na konto – 15,99 zł

Kurier DHL – za pobraniem – 17,99 zł

Kurier DHL – paleta – 155,00 zł

 

Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera InPost

Paczkomaty 24/7 -15,99 zł

Kurier InPost Standard – za pobraniem  – 16,99 zł

Kurier InPost Standard – przelew na konto – 14,99 zł

 

Przesyłka powyżej 300 zł DOSTAWA GRATIS na terenie Polski

 

Wysyłamy również przesyłki na terenie Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii.

 

 

  Cena brutto

(do 10kg)

Przewidywany czas doręczenia (w dniach)
Austria 36,68zł 3
Belgia 36,68zł 3
Bułgaria 60,69zł 5
Chorwacja 65,81zł 3
Cypr 122,44zł 12
Czechy 27,93zł 2
Dania 50,69zł 3-4
Estonia 36,68zł 3-4
Finlandia 50,69zł 3-4
Francja 68,56zł 4
Grecja 102,46zł 5
Hiszpania 60,69zł 4
Holandia 36,68zł 3
Irlandia 102,46zł 4
Litwa 36,68zł 2-3
Luksemburg 36,68zł 3
Łotwa 36,68zł 3-4
Niemcy 27,93zł 2
Portugalia 60,69zł 5
Rumunia 60,69zł 5
Słowacja 27,93zł 2
Słowenia 36,68zł 3-4
Szwecja 50,69zł 3-4
Węgry 36,68zł 3-4
Włochy 57,59zł 4
Wielka Brytania 55,39zł 7

 

UWAGA!

Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji przydatnych w przypadku pojawienia się problemów z dostawą wykonaną przez firmę kurierską.

W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu.

Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (karton rozerwany, zalany, wgnieciony, oklejenie paczki taśmą kurierską) :

– Klient ma obowiązek spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym ! Jeśli nie zostanie spisany protokół a klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.

– Klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy.

Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych,

a Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest uszkodzony, wówczas Klient ma obowiązek zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki uzupełniając formularz:

– dla paczek wysłanych firmą DHL –  https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html

– dla paczek wysłanych firmą InPost – https://inpost.pl/protokol

– dla paczek wysłanych firmą ORLEN PACZKA – https://www.orlenpaczka.pl/reklamacje/

a następnie skontaktować się z Nami drogą e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego treścią (kopia e-mail otrzymana od Działu Obsługi Klienta DHL/InPost/ORLEN PACZKA) w celu rozpatrzenia reklamacji.

Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!

 

Twój koszyk ()