Sposoby i Koszty Dostawy
Koszty przesyłki za pośrednictwem DPD
DPD – Pickup / Automaty paczkowe – 11,99 zł
Koszty przesyłki za pośrednictwem ORLEN PACZKA
ORLEN PACZKA – przelew na konto – automaty paczkowe, stacje ORLEN, kioski RUCH, punkty partnerskie – 10,99 zł
ORLEN PACZKA – za pobraniem – tylko dla zamówień do 400 zł brutto – kioski RUCH – 13,99 zł
Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera DHL
Kurier DHL – Punkt POP – 10,99 zł
Kurier DHL – przelew na konto – 15,99 zł
Kurier DHL – za pobraniem – 17,99 zł
Kurier DHL – paleta – 155,00 zł
Koszty przesyłki za pośrednictwem kuriera InPost
Paczkomaty 24/7 -15,99 zł
Kurier InPost Standard – za pobraniem – 16,99 zł
Kurier InPost Standard – przelew na konto – 14,99 zł
Przesyłka powyżej 300 zł DOSTAWA GRATIS na terenie Polski
Wysyłamy również przesyłki na terenie Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii.
Cena brutto
(do 10kg) |
Przewidywany czas doręczenia (w dniach) | |
Austria | 36,68zł | 3 |
Belgia | 36,68zł | 3 |
Bułgaria | 60,69zł | 5 |
Chorwacja | 65,81zł | 3 |
Cypr | 122,44zł | 12 |
Czechy | 27,93zł | 2 |
Dania | 50,69zł | 3-4 |
Estonia | 36,68zł | 3-4 |
Finlandia | 50,69zł | 3-4 |
Francja | 68,56zł | 4 |
Grecja | 102,46zł | 5 |
Hiszpania | 60,69zł | 4 |
Holandia | 36,68zł | 3 |
Irlandia | 102,46zł | 4 |
Litwa | 36,68zł | 2-3 |
Luksemburg | 36,68zł | 3 |
Łotwa | 36,68zł | 3-4 |
Niemcy | 27,93zł | 2 |
Portugalia | 60,69zł | 5 |
Rumunia | 60,69zł | 5 |
Słowacja | 27,93zł | 2 |
Słowenia | 36,68zł | 3-4 |
Szwecja | 50,69zł | 3-4 |
Węgry | 36,68zł | 3-4 |
Włochy | 57,59zł | 4 |
Wielka Brytania | 55,39zł | 7 |
UWAGA!
Poniżej przedstawiamy kilka istotnych informacji przydatnych w przypadku pojawienia się problemów z dostawą wykonaną przez firmę kurierską.
W czasie odbioru przesyłki kupujący powinien sprawdzić przesyłkę pod kątem uszkodzeń mechanicznych, które powstały podczas transportu.
Jeśli przesyłka ma widoczne ślady uszkodzenia (karton rozerwany, zalany, wgnieciony, oklejenie paczki taśmą kurierską) :
– Klient ma obowiązek spisać protokół szkody z kurierem przy doręczeniu. Wówczas trzeba otworzyć paczkę z kurierem, sprawdzić, co jest uszkodzone i spisać protokół zgodnie ze stanem faktycznym ! Jeśli nie zostanie spisany protokół a klient przyjmuje bez zastrzeżeń paczkę z widocznymi uszkodzeniami, reklamacji nie możemy uznać.
– Klient może odmówić jej przyjęcia i wtedy paczka wraca do nadawcy.
Jeśli przesyłka nie ma widocznych uszkodzeń zewnętrznych,
a Klient ją przyjmuje (bo zewnętrzny karton nie jest zniszczony) i okazuje się, że towar w środku jest uszkodzony, wówczas Klient ma obowiązek zgłosić w ciągu 7 dni kalendarzowych od daty doręczenia przesyłki uzupełniając formularz:
– dla paczek wysłanych firmą DHL – https://dhl24.com.pl/DHL2/reklamacje/nowa.html
– dla paczek wysłanych firmą InPost – https://inpost.pl/protokol
– dla paczek wysłanych firmą ORLEN PACZKA – https://www.orlenpaczka.pl/reklamacje/
a następnie skontaktować się z Nami drogą e-mail z numerem zgłoszenia oraz jego treścią (kopia e-mail otrzymana od Działu Obsługi Klienta DHL/InPost/ORLEN PACZKA) w celu rozpatrzenia reklamacji.
Jeśli w ciągu tych 7 dni od doręczenia klient nie zgłosi uszkodzenia, reklamacji nie możemy uznać!